zaterdag 2 september 2017

Wie is de ZwemConsult?

Op deze blog staat nog niets over mijzelf. Dus hierbij.

Ik ben Ted Verbeek.



Al 40 jaar beroepshalve betrokken bij de ZwembadBranche. Ter land, ter zee en in de lucht. Dat laatste vooral na een heftige stoelgang aldus mijn vrienden. Tja....., wij zijn me er eentje. Want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.


Ik noem me nog steeds trots met een vleugje nostalgie: Badmeester. Of Zwembadmachinist. Want ik beheers alle disciplines van het vak vanaf het eerste uur. Natuurlijk volgde ik regelmatig de nodige bijscholingen. Maar of ik er ook "wijzer" van werd? In ieder geval een stuk ouder (...).

Ik tracht me netjes te gedragen, wat niet altijd lukt met mijn aanvallen van humor. Maar bij gelegenheid kleed ik me in ieder geval "netjes" en gepast. Op de groepsfoto met het voltallige Stichtingsbestuur en Team droeg ik bijvoorbeeld een keurige stropdas, door mijn schoonmoeder gebreid, van geitenwol. Zonde om de oude sokken weg te gooien.



Ik sta geheel links. De goede vriend Theo die mij, gehurkt met zijn schouder ondersteunt, werkt nog steeds in zwembad de Zwoer. En is eveneens lid van den Zottenclub. Moet ook wel als je het zo lang wilt volhouden in de zwembaden. Deze foto is omstreeks 1987 gemaakt.

Natuurlijk verdien ik mijn boterham via de ZwembadBranche. Maar ik tracht ook mijn steentje bij te dragen aan de maatschappij in de vorm van praktische sponsoring. En dat doe ik liever in natura dan met geld. Niet commerciƫle instellingen kunnen op mij rekenen tegen hooguit onkostentarief. Het gratis e-zwemles is daarvan ook voorbeeld.

Ik sta altijd open om kennis te maken met enthousiaste mensen die iets van het vak en de Branche willen leren. Dus neem gerust contact op. Ik ben gemakkelijk te vinden via de reguliere media.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie.